ببخشید عزیزم میدونم که خیلی بهت سخت گذشت ... خوابیدن توی دفتر ... توی این هوای سرد واقعا کار هر کسی نیست
ممنونم ازت به خاطره همه خوبی هات
2 هفته دیگه عروسی و من میام پیشت....
[ چهارشنبه یازدهم اسفند ۱۳۹۵ ] [ 23:0 ] [ مهشید ] [ ]
متین...ما را در سایت متین دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 44 تاريخ: جمعه 12 خرداد 1396 ساعت: 18:57
ما را در سایت متین دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 5 تاريخ: جمعه 12 خرداد 1396 ساعت: 18:57
ما را در سایت متین دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 6 تاريخ: جمعه 12 خرداد 1396 ساعت: 18:57

میخوام برات گوشی بخرم
اما هنوز هیچی پول جمع نکردم و نمیدونم چی میشه ... خدا کنه بتونم نقشه هام رو عملی کنم.... 
متین...
ما را در سایت متین دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 9 تاريخ: جمعه 12 خرداد 1396 ساعت: 18:57
» نمایش این صفحه بدین معناست که نویسنده وبلاگ یک مطلب را بصورت رمزدار درج کرده است و برای مشاهده کامل مطلب نیازمند آن هستید که کلمه عبور مرتبط با این مطلب را دانسته و وارد کنید.
متین...ما را در سایت متین دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 12 تاريخ: جمعه 12 خرداد 1396 ساعت: 18:57
ما را در سایت متین دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 7 تاريخ: جمعه 12 خرداد 1396 ساعت: 18:57
ما را در سایت متین دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 10 تاريخ: جمعه 12 خرداد 1396 ساعت: 18:57
به هر سختی بود کادوی تولدت رو انتخاب کردی
بماند که یکم بعدش پشیمون شدی ... اما به هر حال بد نبود
خوشحال بودم که با پولی که کنار گذاشته بودم از کارایی که انجام دادم و تو نمی دونستی برات کادو خریدم
دلم نمی خواست از پولای تو حساب تو بردارم برای کادو...
2 روز پیشم بودی ...
پیش مشاوره هم رفتیم ... اما خوب نبود
متین...ما را در سایت متین دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 7 تاريخ: جمعه 12 خرداد 1396 ساعت: 18:57
ما را در سایت متین دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 6 تاريخ: جمعه 12 خرداد 1396 ساعت: 18:57